חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

איחור אספקה או שירות? חדר ילדים
מחבר:ר. ק. (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:25/04/2024
שעה:16:20:16

שלום,
רכשתי חדר ילדים לפני חודשיים,
דיברנו על אספקה לפני פסח.
תיאמו איתי אספקה לשבוע אחרי פורים, הגיעו, אבל חלק משמעותי מהארון לא היה באורך המתאים כך שהשאירו לי חלקי ריהוט לא מורכבים בחדר והלכו,
נדנדתי להם במייל מתי מגיעים שוב כדי לדעת שאכן יהיה לי חדר חדש לפסח, שבוע לפני פסח נמאס לי והתקשרתי אליהם לוודא שהם זוכרים,
כמובן שאמרו לי שאני יכולה לשכוח מ"לפני פסח" הבהרתי להם שזה יסתיים בתביעה ואז הם ניאותו להגיע, הגיעו ביום חמישי האחרון לפני פסח, והפעם - החלק היה ברוחב לא תואם...
למעשה -
החדר החדש שימש עד היום כ"מחסן", נתקעתי עם חפצים ברחבי הבית שאין להם מקום בחדר בגלל חלקי הריהוט שמונחים בו, אבל גם אין ארון שיכיל אותם כי הארון לא מורכב.
הילדים מאוכזבים נורא ונאלצתי לפצות אותם בדרכים אחרות,
ומעל הכל - ביום שישי, כמה ימים לפני פסח נאלצתי לנקות בשיגעון את חדר הילדים השני שתכננתי לסגור לחלוטין בחג...
החנות טוענת שהם עמדו בזמני האספקה, כיוון שהביאו את הריהוט בזמן,
ועכשיו הם צריכים לתת "שירות" לתקן את הטעון טיפול, אני טוענת שזה לא נקרא אספקה, הייתי מעדיפה שישאירו לי חדר ריק מאשר שימלאו לי אותו בחלקי ריהוט לא מורכבים,
מה החוק אומר?
אני זכאית לפיצויים על האיחור המשוגע הזה? (הזמנה חודשיים לפני פסח!, ויגיע רק אחרי)
תודה!
25/4/2024 16:20 ר. ק. איחור אספקה או שירות? חדר ילדים